• Milica Milicevic

Školice, 2 nova načina

Updated: May 17, 2019

Deca najbolje uče kroz igru. Svi se sećamo da smo igrali školice i da je to garantovalo dobro druženje sa drugarima. Ova aktivnost je matematičkog sadržaja, i dok se deca igraju ona zapravo grade osnovu za matematiku. Sem toga, deca kroz ovu aktivnost razvijaju spretnost, okretnost i pažnju.


Nove šeme školice:

  1. Vodena školica: Prvi igrač baca kamenčić na brojeve redom. Na polja 1,2,4,5,7,8,10 skače sa jednom nogom. Polja koja imaju oznaku O označavaju odmor. Voda se mora preskočiti. Igrač ispada iz igre ukoliko se kamenčić otkotrlja van brojeva ili "upadne" u vodu i ukoliko takmičar ili kamenčić skoče van školice . Prvi takmičar koji predje školicu je pobednik.

  2. Puž: Takmičar bira nogu sa kojom će skakati. Skakuće se po poljima bez dodirivanja linija. Kada stigne do kraja odmori se pa se vraća unazad. U drugom krugu svaki takmičar bira svoje polje koje će biti njegova kućica za odmor. Ostali takmičari moraju preskočiti to polje. U svakom narednom krugu biraju još po jednu kućicu. Ubrzo postaje nemoguće stići do centra puža i tada se igra završava. Pobednik je onaj koji ima najviše kuća.




This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now